Page 4 - ANKÜ Cambridge
P. 4

Neden Cambridge?  Cambridge Dersleri  Öğrenci Başarısını İzleme


 Cambridge Öğretim Programı;  ANKÜ Cambridge İlkokul ve Ortaokul Öğretim   Cambridge derslerinde öğrenci başarısını  izleme
 Programında, English as a Second Language, Global   çalışmaları, öğretim programındaki  becerileri geliş-
 ►Öğrencileri yaşama hazırlar. Öğrencilerin, sürekli   Perspectives, Mathematics, Science ve ICT (Informa-  tirme ve öğrenme sürecini değerlendirme amacıyla
 öğrenmeye hevesli ve meraklı olmalarına yardımcı   tion and Communication Technologies) dersleri yer   gözlem ve göreve dayalı olarak sürdürülmektedir.
 olur.   almaktadır.
 ►Dünyada çeşitli kurum ve kuruluşlarca tanınırlığı   ANKÜ Okulları, aynı zamanda Cambridge Assess-
 olan ve en çok kabul gören uluslararası programlar-  ANKÜ Anadolu ve Fen Lisesinde uygulanan IGCSE   ment International Education tarafından akredite
 dan biridir.  programında ise English as a Second Language, Global   olmuş resmi sınav merkezidir. Bu nedenle, öğrenci-
 ►Öğrencileri; problem çözme, eleştirel düşünme,   Perspectives, First Language Turkish, Mathematics,   lerimiz haziran ya da kasım aylarında yapılan IGCSE
 bağımsız araştırma ve iş birliği yapma, üst düzey dü-  Physics, Chemistry ve Biology dersleri yer almaktadır.  Sertifika Sınavlarına kendi okulumuzda katılabilmek-
 şünme gibi iş ve eğitim dünyasında gerekli becerilerle   tedir.
 donatır.   IGCSE programını başarıyla tamamlayan öğrencile-
 ►İngilizce olarak yürütülmesi nedeniyle öğrencilerin   rimiz Cambridge AS/A Level Programına başlamak-
 İngilizce konuşma, okuma, yazma ve dinleme beceri-  tadır. Okullarımız, Türkiye’de anaokulundan itibaren
 lerini destekler.   Cambridge Uluslararası Öğretim Programını tüm sı-
 nıf düzeylerinde uygulayan sayılı okullardandır.
 Lise kademesinde girilen sınavlar sonucunda elde   Cambridge Öğrenci Profili
 edilen sertifikalar, başta İngiltere, Amerika Birleşik
 Devletleri, Kanada, Avustralya, Yeni Zelanda, Singa-  Cambridge Uluslararası Öğretim Programları aracılı-
 pur olmak üzere yurt dışında pek çok ülkede önde ge-  ğıyla hedeflenen, öğrencilerin
 len üniversite ve farklı kurumlara kabulde geçerlidir.
 ► kendine güvenen
 ► sorumluluk sahibi
 ► yansıtıcı düşünen
 ► yenilikçi
 ► katılımcı
 bireyler olarak yetişmeleridir.
   1   2   3   4   5   6