Eğitim öğretim yılının başında başlattığımız ve iki yarıyıl sürdürdüğümüz “Kürsü Kulübü” kapsamında öğrencilerimizin kendilerini ifade edebilme, sunum yapabilme, araştırma yapabilme, araştırma sonucu elde ettikleri verileri bir araya getirebilme ve aktarabilme becerilerini geliştirmeyi amaç edindik. Bu amaçlara ulaşabilmek için çeşitli uzman destekleri ile diksiyon, drama, canlandırma, rol yapma ve sunum teknikleri eğitim ve uygulamalarımızı gerçekleştirdik.

Sürecimiz kulüp logosunun tasarlanması ile başladı. Öğrenciler ve eğitimcilerin fikirleri ile kendi özgün logomuzu tasarladık. Kulübümüze üye öğrencilerimizin akranlarının yaşadığı en önemli güçlüğün “akran zorbalığı” olduğu yönünde görüş belirtmesi üzerine, tüm kulüp paydaşlarının fikirlerinin ortaya konulması sonucunda anket çalışması gerçekleştirildi. Hazırlanan “Akran Zorbalığı Anketi” tüm ortaokul öğrencilerine uygulandı ve veriler toplandı.

Kulüp çalışmalarının planlanmasında önemli günlerde ve etkinliklerde alınacak roller değerlendirildi. Bu etkinliklere hazırlık amacıyla uzmanlardan diksiyon ve drama-canlandırma desteği alındı. Bu vesileyle öğrencilerin tonlama, akıcı konuşma ve beden dilini etkili kullanma becerilerinin gelişimine katkı sağladık.

Kulüp üyelerimiz 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı, 12 Mart İstiklal Marşının Kabulü, O Ses ANKÜ, Bilim Şenliği, 18 Mart Dünya Emekçi Kadınları Anma Günü, Pi Günü, 18 Mart Çanakkale Zaferi, 10 Kasım Atatürk’ü Anma etkinliklerinde aldıkları uzman desteklerinin de yardımıyla başarılı sunuculuk faaliyetleri gerçekleştirdi.

Lisemizin gerçekleştirdiği TÖK etkinliğinde Che Guevara ile ilgili yaptıkları kapsamlı çalışmaları öğretmenlerimize ve lise öğrencilerimize aktardılar.

Rehberlik Servisi ile birlikte kulüp üyelerimiz, Rehberlik İhtiyaç Analizi sonucunda ortaya çıkan ve kulübümüzün de tespit ettiği “akran zorbalığı” konusunda, sınıf seviyelerine göre teması belirlenen “sınıf kapısı giydirme” ve “sınıf panosu” çalışmalarında aktif görev aldılar.