YardımÜye Girişi
TC Kimlik No  
Parola  
   
     


Eğitim Etkinliklerimiz

Fen ve Matematik  

Fen ve Teknoloji derslerinde planlanan etkinliklerle öğrenciler gözlem yapma, araştırma, inceleme ve keşfetme becerilerini geliştirirler.  Öğrenciler, basit deneylerle problem durumunu tanımlama, neden-sonuç ilişkisi kurma ve sorgulama yaparken eğlenir, eğlenirken öğrenir ve öğrendiklerini günlük hayatlarına aktarabilirler. Ayrıca olayı yerinde gözlemleme yolu ile doğrudan öğrenme gereksinimlerini karşılayacak çeşitli çevre gezileri de yapılır.Matematik etkinliklerinde rakam, sayı çalışmaları, eşleştirme, karşılaştırma, sıralama, gruplama, ölçme, mekanda konum, örüntü çalışmaları, nesnelerle toplama ve çıkarma yapma çalışmalarının yanında bir olay ya da verilen bir problem durumunun çözümü ile ilgili fikirde bulunma, karar verme, çözüm yollarını deneme fırsatı bulurlar.

Beden Eğitimi

Beden eğitimi etkinliklerinde öğrenciler beden eğitimi ile ilgili temel bilgi, beceri, tutum ve alışkanlıkları, kendini keşfetme, güven duyma, problem çözme, sorumluluk alma, liderlik ve oyun oynama gibi becerileri edinirler. Ayrıca sıra bekleme, iş bölümü yapma ve grupla karar alma/uygulama deneyimleri kazanırlar.

Satranç

Satranç, öğrencilerin akıl yürütme, problem çözme, eleştirel düşünme, karar verme, kazanmayı ve kaybetmeyi yaşayarak öğrenmelerini sağlar. Satranç etkinliklerinde taşların temel hareket kuralları öğrenilir; basit problem çözme çalışmaları, karşılıklı oyunlar ve eğlenceli çalışmalarla öğrenciler satrancın kurallarını ve stratejilerini öğrenirler. Müzik Çalışmaların temelini ORFF tekniği oluşturur. Öğrenciler müzik aletleri ile tanışarak, ritim tutmayı, ritim oluşturmayı; tekerlemeler, şarkılar, masal ve oyunlar yoluyla müziği yaşayarak öğrenirler.

Drama

Drama etkinlikleri öğrencilerin kendilerini özgürce ifade edebilmesi, hoşgörülü, demokratik ve yaratıcı bir kişilik geliştirebilmesi, bağımsız düşünebilmesi, işbirliği yapabilmesi, olaylara çok yönlü bakabilmesi, kendini ve yaşadığı toplumu tanıyabilmesi, başkaları ile doğru ve sağlıklı iletişim kurabilmesi açısından deneyimler kazanmasını sağlar.  Drama derslerinde grup çalışmalarından yola çıkarak bilişsel, duyuşsal ve devinişsel yapılarıyla dengeli bir bütün olarak yaratıcı, üreten, sorgulayan bireyler olarak yetiştirilmeleri amaçlar.

Görsel Sanatlar

Okulöncesinde görsel sanat eğitimi sanattan yararlanarak öğrencinin gelişimini desteklemeyi hedefler.  Öğrencinin duygusal ve sosyal gelişimine katkıda bulunmak özellikle güven duygusunu kazandırabilmek sanatsal öğrenim ile gerçekleşir.  Yapılan sanat çalışmaları; kâğıt işleri ( kesme, katlama, yapıştırma, yırtma, kalıp çıkarma ), yoğurma maddeleri ile çalışma ( kil, oyun hamuru ), artık materyallerle çalışma, üç boyutlu materyaller, boyama çalışmaları ( parmak boyası, suluboya vb. ) ve proje çalışmalarıyla öğrencilerin yaratıcılıklarını ve küçük kas becerilerini geliştirmelerine fırsat tanır.

Türkçe

Türkçe etkinliklerimizin içinde tekerlemeler, parmak oyunlar, şiir, bilmece, sohbet, resimli kitap okuma, öykü anlatma, taklit oyunları, pandomim, dramatizasyon, öykü tamamlama etkinlikleri vb. yer alır. Türkçe etkinliklerimiz sırasında öğrencilerimizin Türkçeyi doğru ve güzel konuşmalarının sağlanmasının yanı sıra sözcük dağarcıklarının geliştirilmesi üzerinde de önemle durulur.

İngilizce

İngilizce programı haftada 15 saattir. Öğrenciler İngilizcenin yapısını ve sözcüklerini, müzikler, şarkılar, tekerlemeler, hikayeler, oyunlar, görsel ve duyusal materyaller kullanarak, belirli konu başlıkları kapsamında yaratılan karşılıklı konuşma ve öykülendirme (rol yapma) çalışmalarıyla öğrenirler.

Okuma-Yazmaya Hazırlık

Okuma – yazmaya hazırlık çalışmaları öğrencilerin ilköğretime geçişini kolaylaştırmak, hazır bulunuşluk düzeylerini artırmak amacıyla yapılan etkinlikleri içerir. Dikkat çalışmaları, bellek çalışmaları, problem çözme çalışmaları, işitsel algı çalışmaları, görsel algı çalışmaları ile öğrenciler bu becerilerine geliştirirler.