YardımÜye Girişi
TC Kimlik No  
Parola  
   
     


Açıklamalar

  • Öğretmen, uzman ve yönetici başvurularının sistemde yer alan form kullanılarak yapılması gerekmektedir. Şahsen, posta, e-posta ve faks ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
  • Öğretmen, uzman ve yönetici başvuruları dışındaki başvurularda, adayların fotoğraflı ve ayrıntılı özgeçmişlerini ilkogretim@ankugvo.k12.tr adresine göndermeleri yeterlidir. Herhangi bir form doldurmaları gerekmemektedir.
  • Adaylarla iletişim sürecinde, kendilerinin başvuru formunda beyan ettikleri bilgileri esas alınacaktır.
  • Eğitim personeli değerlendirmelerinde öncelikle Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın Öğretmenlik Alanları, Atama ve Ders Okutma Esasları'na ilişkin 20.02.2014 tarih ve 9 sayılı kararı esas alınacaktır.
  • Tüm başvurular, her görev için ayrı ayrı belirlenmiş olan ön koşullar dikkate alınarak değerlendirilmektedir. Tüm personelin işe alımı sürecinde, adaylara yöntem ve esasları kurum içi mevzuatla belirlenmiş çeşitli sınavlar uygulanmaktadır. Alınan başvurular değerlendirilerek uygun adayların yapılacak sınavlara katılması sağlanmaktadır.
  • Başvuru formunu doldurma tarihinden itibaren iki yıl içinde herhangi bir güncelleme yapılmayan başvurular, sistemden otomatik olarak silinecektir.
  • Başvuru sırasında herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, 0312-489-80-01/115 numaralı telefonu arayarak veya ilkogretim@ankugvo.k12.tr adresine e-posta göndererek teknik destek alabilirsiniz.
  • Tüm başvurular gizli tutulacaktır.
  • Bu formun doldurulması, kurumumuzu herhangi bir taahhüt altına sokmamaktadır.
  • Bu formdaki bilgilerin gerçeğe uygun olmadığının anlaşılması durumunda, başvuru sahibinin işe kabülü hakkındaki işlemler hükümsüz kabul edilecek olup işe başlamışsa işine son verilecektir.


Tc Kimlik Numarası