YardımÜye Girişi
TC Kimlik No  
Parola  
   
     


Önceki Yıllara Ait Haberler

21.11.2016 ANATOMİ MÜZESİ ZİYARETİMİZ
16.11.2016 SAĞLIKLI BESLENİYORUM
28.10.2016 TBMM Bahçesinde Ekolojik Tur Etkinliğindeydik.
17.2.2016 ÖĞRENCİLERİMİZLE FEZA GÜRSEY BİLİM MERKEZİNDEYDİK.
1.12.2015 ÖĞRENCİLERİMİZ ANATOMİ MÜZESİNDE.
11.11.2015 AKRAN EĞİTİMİ
3.6.2015 ODTÜ BİLİM VE TEKNOLOJİ MÜZESİ GEZİSİ
26.5.2015 12.GELENEKSEL ANKARA EKO-OKULLARI ŞENLİĞİNE KATILDIK.
20.5.2015 TOHUMDAN BİTKİYE
13.4.2015 ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİNDEYDİK.
16.2.2015 "ULUSLARARASI IŞIK YILI"
15.2.2015 DERSLERİMİZDEN KARELER.
8.11.2014 7.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ 5.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZE DERS ANLATTI.
7.11.2014 ANATOMİ SERGİ SALONUNA GEZİ DÜZENLEDİK.
24.10.2014 DENGELİ BESLENİYORUM.
10.6.2014 Eylül Yakar Enerji Sempozyumunda Fen ve Teknoloji Projesini Sundu
6.6.2014 Dünya Çevre Günü
27.5.2014 Gürültü Projesi
17.5.2014 Çevreci Baykuş Temalı Eko-Okul Panomuzu Hazırladık
17.5.2014 Eko-Okullar Resim ve Fotoğraf Sergisine Katıldık

Fen ve Teknoloji Zümresi

Eğitim programımız, öğrencilerimizin yaratıcılığını artırmak için araştırma fırsatı ve araştırmalarını sunmalarına olanak tanıyacak etkinlikler, sınıf içi deney, sunum ve sınıf dışında kütüphane araştırması, teknik geziler çerçevesinde, gelişen dünyada, gelişen teknoloji ve değişen eğitim sistemi içerisinde öğrencilere yaratıcılık, araştırmacılık, çevreye duyarlılık ve bilgiye ulaşma yollarını öğretecek bir çerçevede hazırlanmıştır.

AMACIMIZ

Üniversitemizin bizlere sunduğu seminer çalışmalarında edinilen bilgileri Fen Bölümü olarak okulda uygulamak.
Öğrencilere  Fen Bilgisi dersini, laboratuvarda deneme; doğada gözlem ve sorgulama yaparak kavratmak.
Yapılan çalışmaları yılsonu sergilerinde velilerimizle paylaşmak, alt sınıflardaki öğrencilerin ufkunu genişletmek,
Üniversite, yerel yönetimler ya da diğer eğitim kurumları ile birlikte çalışarak konferans, seminer, sergi düzenleyip öğrencilerimize bu etkinliklerde görev vermek,
Çoklu zekâ uygulamaları esas alınarak özgün proje çalışmaları yapmak.
Öğretim sürecini varolan teknolojiyi kullanarak daha etkin hale getirmek,
Öğrencinin özgüveninin gelişmesini sağlayacak ortam yaratmak. Öğrenciyi araştırma, inceleme, deney ve gözlem yapmaya yöneltmek,
Çok sayıda duyu organını kullanarak tam öğrenmenin oluşmasını sağlamak,
Çoklu zekâ tekniklerinin kullanımına olanak sağlayan bir sınıf ortamı oluşturmak,
Ezberciliği önleyerek yapıcı-yaratıcı düşünmenin gelişmesini sağlamak,
Öğrencinin kullanacağı bilgileri vererek, amaca kısa yoldan ulaşmasını ve derslerin canlı bir şekilde geçmesini sağlamak,
Öğrenmeye ilgi uyandırarak ufkunu genişletmek,

İlgili öğrencilerimizle  5, 6, ve 7. sınıflarla “Olimpiyat  Takımı” çalışmaları sürdürülmektedir.

Geçen öğretim yılında oluşturduğumuz “Uygulama Bahçemizde”  bu yıl da her sınıfa ait ekim alanları hazırlanmıştır.

DERSLERİMİZDEN KARELER

FEZA GÜRSEY BİLİM MERKEZİ GEZİSİ

7.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ 5.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZE DERS ANLATTI.

ANATOMİ SERGİ SALONUNA GEZİ DÜZENLEDİK.

DENGELİ BESLENİYORUM.

BİYOLOJİ SERGİMİZDEN KARELER

MTA TABİAT TARİHİ MÜZESİ GEZİMİZ

ANATOMİ MÜZESİ GEZİSİNDEN KARELER

KALBİN YAPISINI İNCELİYORUM

DİYETİSYENLER ÖĞRENCİLERİMİZİ BİLGİLENDİRDİ.

Gazlar Nasıl Yayılıyor ?

7.SINIF ÖĞRENCİLERİ 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNE AKRAN EĞİTİMİ YAPTI.

7.SINIFLARLA GÖRÜŞ GELİŞTİRME ETKİNLİĞİ YAPTIK

İstasyon

NASIL SOLUK ALIP VERİYORUM

İSKELETİMİ YAPIYORUM