YardımÜye Girişi
TC Kimlik No  
Parola  
   
     


Önceki Yıllara Ait Haberler

22.5.2017 MUTLULUK BAVULU
15.5.2017 “AKRAN ZORBALIĞI” KONUSUNDA 3. VE 4. SINIFLARA SINIF REHBERLİĞİ ÇALIŞMASI
20.4.2017 FARKLILIKLARA SAYGI
20.4.2017 ÇÖZÜM SENDE !
13.3.2017 AKRAN ZORBALIĞI KONULU PANO ÇALIŞMASI
14.2.2017 2017 YILI TÜM PDR BÜLTENLERİ
11.1.2017 Kişisel Alan
9.1.2017 3.SINIFLARA ALIŞKANLIKLARIM ANKETİ, 4.SINIFLARA ÖĞRENME STİLİNİ BELİRLEME TESTİ UYGULANMASI
5.1.2017 3. SINIFLARA "KİŞİSEL SINIRLARIM" KONUSUNDA SINIF REHBERLİĞİNİN YAPILMASI
16.12.2016 4. SINIFLARA "ÖFKE KONTROLÜ" KONULU GRUP REHBERLİĞİ
14.12.2016 2016 YILI TÜM PDR BÜLTENLERİ
1.12.2016 ZORBALIKTAN KORKMUYORUM !
4.11.2016 OKUL PSİKOLOJİK DANIŞMANIN KENDİNİ VE REHBERLİK SERVİSİNİ TANITMASI
9.9.2016 ANKÜ Velileri Okula İlk Adım Adlı Seminerde Buluştu
25.4.2016 BENZERLİKLERİMİZ ve FARKLILIKLARIMIZ
25.4.2016 O'NA NE DERSİN ?
31.12.2015 HAYIR DİYEBİLME
31.12.2015
22.12.2015 AKRAN ZORBALIĞI
29.5.2015 ÖFKE KONTROLÜ

Rehberlik çalışmalarımız; öğrencilerle bireysel görüşme, grup rehberliği çalışmaları, öğretmenlerle görüşmeler ve veli görüşmeleri çerçevesinde yapılmaktadır. Rehberlik Çerçeve Programı uyarınca bireyi tanımak, sosyal ortam içindeki yerini görmek, sağlıklı toplumsallaşmasına katkıda bulunmak, ders başarısını olumlu- olumsuz etkileyen nedenleri keşfederek uygun olmayan etkenleri ortadan kaldırmak, alan ve meslek seçiminde ilgi ve yeteneklerini göz önünde bulundurarak doğru kararlar almasını sağlamak amacıyla çeşitli anketler uygulanmaktadır. Veli ve öğretmen görüşmeleri, grup çalışmaları, anketlerle öğrencilerimizi daha yakından izlemek ve tanımak hedeflenmektedir. Bunun yanında gereksinim duyulan öğrencilerimize uygulanan bireysel test teknikleri de çalışmalarımıza yol göstermektedir. Yapılan uygulamalar ve sonuçları, her öğrencinin bireysel dosyasında gizlilik çerçevesinde saklanmaktadır.
Rehberlik; bireylerin çağdaş dünyanın gereksinimi olan, mutlu ve üretken insanlar olabilmeleri, gerekli niteliklere ulaşabilmeleri amacıyla, uzman kişilerce yapılan yardımları içeren bir süreçtir. Bu süreç içerisinde verilen rehberlik hizmetlerinin başarıya ulaşabilmesi için okulumuzdaki Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Birimi aşağıdaki ilkeleri benimsemiştir:
Gizlilik
Gönüllülük
Güven
Eşitlik
İşbirliği
Süreklilik
Kişi Haklarına Saygı
Bireyin Değerliliği
Bireyin Özerkliği
Toplumsal Sorumluluk
Profesyonellik